Usługi
Chcesz się dowiedzieć jakie usługi świadczymy? Dobrze trafiłeś! Poniżej znajduje się cały zakres naszych usług. Nie ma usługi, którą jesteś zainteresowany? Przejdź do zakładki „KONTAKT” i za pomocą numeru telefonu, maila lub formularza kontaktowego skontaktuj się z nami i zapytaj czy podejmiemy się twojego wyzwania!
Współpraca z naszymi stałymi klientami opiera się od lat o tzw. umowy serwisowe. Przyjęta forma obsługi naszych klientów zasadza się na przeświadczeniu nabytym przy kilkunastoletniej obsłudze naszych klientów, że użytkownik potrzebuje firmy, informatyka czy osoby tzw. pierwszego kontaktu, który zapewni całkowitą obsługę informatyczną. Z chwilą, gdy wystąpią awarie sprzętowe nasi informatycy pozwalają szybko zlokalizować i określić rodzaj usterki i pomagają sformułować fachowo i rzeczowo zgłoszenie awarii czy uszkodzenia do gwaranta o ile sprzęt objęty jest gwarancją lub od razu rozpoczynają naprawę po uzgodnieniu jej kosztów o ile sprzęt nie jest gwarancyjny.
Ponadto w umowie o całkowitym objęciu opieki firma “SELCOM” zobowiązuje się do przestrzegania praw autorskich, warunków gwarancji związanych z komponentami systemu informatycznego jednostki, zachowania tajemnicy służbowej i zobowiązuje się do naprawienia szkód powstałych w wyniku naruszenia w/w specyficznych dóbr. Poza tym również praktyka wykazuje, że firmą tzw. pierwszego kontaktu powinna być firma w miarę możliwości lokalna, gdyż większość interwencji jest związana z usterkami programowo-systemowymi a są to interwencje krótkie. Koszt obsługi z daleka ze względu na koszty dojazdów jest nieopłacalny.
Trzy podstawowe zalety naszych umów serwisowych to:
-Płaci się tylko za wykonane usługi potwierdzone na stosownych rejestrach. Nie ma konieczności korzystania z usług w tzw. blokach np. cały dzień.
-Nowoczesna usługa HOT-LINE, czyli “gorąca linia” jest dostępna po opłaceniu niewielkiego abonamentu. Zawsze kilku informatyków jest do Państwa dyspozycji praktycznie 24h/dobę a często kontakt telefoniczny wystarczy na rozwiązanie problemu i przyjazd okazuje się niepotrzebny.
-Od momentu podpisania umowy macie “swojego” informatyka „SELCOM”, który dba o wasze zasoby informatyczne, doradza Wam w sprawach informatyki jednostki, szkoli w razie potrzeby personel i dysponuje potencjałem umożliwiającym utrzymanie systemu informatycznego w ciągłym ruchu, np. wypożyczając urządzenia zastępcze na czas naprawy.
Umowy, które proponujemy klientom są swoistą formą outsourcingu informatycznego, umożliwiając klientom znaczne obniżenie kosztów utrzymania systemów informatycznych. Informatyk w małej lub średniej firmie lub urzędzie, mimo nawet sporej wiedzy, dysponuje ograniczonym potencjałem usuwania problemów sprzętowych i programowych.
Firmy i urzędy zainteresowane pełnym outsourcing’iem informatycznym w zakresie sprzętu, oprogramowania i obsługi mogą liczyć na gotowe profesjonalne i niedrogie rozwiązania. Oczywiście takie podejście wymaga indywidualnego podejścia: rozpoznania, analizy, budowy modelu współpracy, propozycji cenowych i ostatecznej wspólnej redakcji umowy
1. TWORZENIE DOKUMENTACJI PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH (POLITYKA BEZPIECZEŃSTWA, INSTRUKCJA ZARZĄDZANIA SYSTEMEM INFORMATYCZNYM)
Od prawie 20 lat zajmujemy się tworzeniem dokumentacji przetwarzania danych osobowych. Nasza oferta nie jest kolejną ofertą zakupu tzw. “gotowca”, w którym należy wpisać dane identyfikujące. Dokumentacja powstaje na podstawie rzetelnego audytu wykonywanego u klienta i uwzględnia wszystkie aspekty bezpieczeństwa danych i wszystkie czynniki środowiska przetwarzania danych osobowych. Konkretne zapisy polityki bezpieczeństwa i instrukcji zarządzania systemem informatycznym opierają się o proces szacowania ryzyka. Proces powstawania dokumentacji zakończony jest wdrożeniem polityki a więc przeszkoleniem personelu, przeszkoleniem administratora bezpieczeństwa informacji, przeszkoleniem administratora systemów informatycznych oraz wydaniem zaleceń działań organizacyjnych i technicznych związanych z przyjęciem regulacji w zakresie ochrony danych osobowych.
2. PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW ADMINISTRATORA BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI
Dla jednostek, w których nie ma osób mogących pełnić obowiązki administratora bezpieczeństwa informacji świadczymy usługę pełnienia obowiązków ABI. Umowa podpisywana jest z osobą fizyczną – Sławomirem Laskowskim i ona zgłaszana jest do Krajowego Rejestru Administratorów Bezpieczeństwa Informacji i ponosi odpowiedzialność z tytułu wykonywania czynności ABI wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych i przepisów wykonawczych w tym zakresie.
3. PRZYGOTOWANIE ADMINISTRATORÓW DANYCH DO RODO
Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z prztwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zacznie obowiązywać 25 maja 2018 r. Będzie ono obowiązywać na terenie całej Unii Europejskiej i będzie dotyczyć wszystkich podmiotów, które przetwarzają dane osobowe, również tych, które robią to w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą. Ogromne kary finansowe, konieczność zgłaszania incydentów do Urzędu Ochrony Danych, konieczność powołania Inspektora Ochrony Danych czy konieczność szacowania ryzyka i oceny skutków przetwarzania dla ochrony danych to tylko niektóre z nowych obowiązków Administratorów Danych. Już dziś zgłoś się do nas aby wspólnie przygotować Twoją organizację do RODO.
Jesteśmy autoryzowanymi partnerami InsERT. Firma InsERT od 30 lat tworzy programy dla małych i średnich firm – systemy do obsługi sprzedaży, księgowości, finansów, kadr i płac, zarządzania relacjami z klientami, aplikacje do prowadzenia e-sklepu czy fakturowania online, a także kompleksowy system ERP.
1. SPRZEDAŻ
– Subiekt nexo – system wspomagania
– Sello NX – system wspomagający sprzedaż internetową
– Gestor nexo – system zarządzania relacjami z klientami
– InsERT mobile – moduł Kalendarz(Aplikacja mobilna) – obsługa klientów z dowolnego miejsca, oraz biznesowe powiadomienia specjalnie dla Ciebie
– Sello -system wspomagający sprzedaż w serwisach aukcyjnych
– Subiekt Sprint 2 -system szybkiej sprzedaży detalicznej
– vendero – Sklep internetowy 1000 produktów
– Subiekt nexo PRO – system wspomagania sprzedaży
– Gestor nexo PRO – system zarządzania relacjami z klientami
– Subiekt GT -system sprzedaży
– Subiekt GT Sfera – otwarty system sprzedaży
– Gestor GT – system zarządzania relacjami z klientami
– Gestor GT Sfera – otwarty system zarządzania relacjami z klientami
– Subiekt 123
2. FINANSE I KSIĘGOWOŚĆ
– Rewizor nexo – system finansowo-księgowy
– Rachmistrz nexo – księga przychodów i rozchodów i system naliczania podatku zryczałtowanego
– Rewizor nexo PRO – system finansowo-księgowy
– Rachmistrz nexo PRO -księga przychodów i rozchodów i system naliczania podatku zryczałtowanego
– Rewizor GT – system finansowo-księgowy
– Rewizor GT Sfera -otwarty system finansowo-księgowy
– Rachmistrz GT – księga przychodów i rozchodów i system naliczania podatku zryczałtowanego
3. KADRY I PŁACE
– Gratyfikant nexo -system kadrowo-płacowy
– Gratyfikant nexo PRO – system kadrowo-płacowy
– Gratyfikant GT – system kadrowo-płacowy
– Gratyfikant GT Sfera – otwarty system kadrowo-płacowy
4. SYSTEM REZERWACJI
– zarezerwuj.pl
Od samego początku swojej działalności posiadaliśmy własny silny dział serwisowy, który wykonywał cały wachlarz usług serwisowych. Jako jedna z niewielu firm w byłym województwie konińskim wszelkich napraw komputerów własnych i serwisowanych dokonujemy na miejscu w bardzo krótkim czasie. Klienci instytucjonalni i inni w uzasadnionych przypadkach mogą liczyć na wypożyczenie na czas naprawy sprzętu zastępczego. Każdorazowo droższe naprawy konsultowane są z właścicielami, a klient może liczyć na fachową poradę czy jego sprzęt opłaca się naprawiać. Akceptacja konieczności wymiany drogich podzespołów zapewniają pewność użytkowników i brak zaskoczenia przy regulowaniu rachunku. Ceny naszych usług są niskie. W porównaniu z cenami usług w Poznaniu czy Warszawie jesteśmy bezkonkurencyjni. Gdy zachodzi taka potrzeba nasz serwis wykonuje naprawy w siedzibie instalacji sprzętu. Takie zadania związane są między innymi z instalacją, testowaniem i konfigurowaniem sieci komputerowych oraz programów w oryginalnym środowisku pracy.
• naprawa komputerów PC
• naprawa drukarek atramentowych i laserowych
• konserwacja ww. urządzeń
• modernizacje zestawów komputerowych
• odzyskiwanie utraconych danych z komputerów PC oraz kart pamięci
1. SIECI KOMPUTEROWE – PO CO?
Coraz większa liczba firm i urzędów zinformatyzowała większość odcinków prac administracyjnych. Co raz częściej zadawanym pytaniem jest pytanie o możliwość migracji danych pomiędzy modułami systemów, współdzielenia danych i jednoczesnego korzystania z danych przez wielu użytkowników. Pojawiły się na rynku oprogramowania aplikacje adresowane do kadry zarządzającej spinające dane z wielu modułów, umożliwiające przejrzystą wizualizację zagregowanych danych finansowych i innych.
Aby można mówić o budowie takich systemów informatycznych musimy je oprzeć o lokalną sieć komputerową LAN. Dodatkowym argumentem przemawiającym za budową systemów informatycznych o sieć LAN jest możliwość współdzielenia i lepszego wykorzystania zasobów sprzętowych oraz możliwość zapewnienia wyższego reżimu bezpieczeństwa systemu informatycznego.
2. INSTALACJA OKABLOWANIA SIECI
Okablowanie to podstawowa i najdroższa do wykonania część infrastruktury technicznej sieciowego systemu informatycznego. Aby komputery mogły współdzielić dane i sprzęt dostępny w przyszłej sieci konieczne jest połączenie wszystkich urządzeń „kabelkami”.
Najczęściej obecnie stosowanym podejściem do budowy okablowania jest budowanie tzw. sieci quasi-strukturalnych. Rozwiązanie opiera się na założeniach: każde stanowisko pracy, na którym pracuje komputer lub jest przewidywany zaopatrujemy w 3 gniazda abonenckie – komputer + telefon + tzw. nadmiar (np. drukarka z interfejsem sieciowym). Takie podejście powoduje łatwość konfigurowania sieci pod potrzeby „przemieszczających się” po budynkach użytkownikach systemu teleinformatycznego. Zmiana miejsca instalacji konkretnego PC lub numeru telefonu wiąże się z prostą czynnością zmiany krosowania na szafie okablowania strukturalnego.
Firma nasza wykonuje prace projektowe z zakresu budowy sieci komputerowych, kosztorysy budowy okablowania małych i średnich budynków oraz wszelkie roboty wykonawcze.
Oddawane do użytku sieci wykonywane są w tzw. 5 lub 6 kategorii, są bardzo estetyczne i funkcjonalne oraz poddane są sprawdzeniu i wymaganym testom i pomiarom.
3. INSTALACJA OPROGRAMOWANIA SERWERÓW SIECIOWYCH
Naszym klientom proponujemy różnorodne rozwiązania w warstwie oprogramowania sieci komputerowych. Dla rozwiązań administracyjnych i biznesowych sugerowanymi przez naszą firmę rozwiązaniami są serwery Microsoft w różnorodnych wersjach i modelach sprzedaży licencji. Dla niektórych specjalistycznych rozwiązań możemy zaproponować systemy sieciowe oparte o odpowiednie dystrybucje UNIXa/LINUXa.
Rozwiązanie sieci proponowane naszym klientom, jak w każdej płaszczyźnie budowy systemów informatycznych, oparte jest o analizę potrzeb, możliwości klienta oraz wymogów środowiska pracy stawianymi przez używane aplikacje.
4. ADMINISTROWANIE SIECIAMI KOMPUTEROWYMI
Jedną z usług proponowanych naszym klientom w ramach umów serwisowych jest administrowanie zasobami sieci komputerowych. Istnienie dedykowanego serwera w sieci wiąże się z koniecznością okresowego wykonywania pewnych czynności administracyjnych. W zależności od zastosowanego rozwiązania, ilości stacji roboczych, stopnia zaawansowania informatycznego użytkowników i innych czynników indywidualnych dobierana jest liczba niezbędnych godzin administrowania zasobów sieciowych.
1. KASY I DRUKARKI FISKALNE
Konsekwencją sprzedaży systemów informatycznych firmom handlowym i usługowym kierującym swą ofertę do klienta indywidualnego było wprowadzenie do oferty „SELCOM” urządzeń fiskalnych: elektronicznych kas rejestrujących oraz drukarek fiskalnych. Filozofia sprzedaży urządzeń fiskalnych opiera się na skupieniu uwagi na jakości obsługi i sprawnym serwisie, a nie na mnożeniu oferowanego asortymentu różnych producentów i importerów. W wyniku świadomego wyboru oferty produktowej i serwisowej wybraliśmy na głównego dostawcę urządzeń producenta polskiego firmę POSNET.
Uzupełnieniem oferty polskiego producenta są urządzenia firmy FAREX.
2. ZASADY SPRZEDAŻY I SERWISOWANIA
Klient, który zakupi urządzenia w naszej firmie może liczyć na bezpłatne przeszkolenie z zakresu obsługi urządzenia, bezpłatną instalację, zaprogramowanie oraz fiskalizację. Wyjątkiem są instalacje urządzeń w miejscach, w których funkcjonuje bardzo duża liczba tzw. kodów PLU (np. kilkaset). W czasie eksploatacji użytkownik może liczyć na bardzo szybki czas reakcji serwisowej, co ogranicza do minimum czas przestoju i zamknięcia placówki handlowej.
Ponadto specjalizujemy się w konfiguracji aplikacji systemów sprzedaży (np. InsERT) dla prawidłowej współpracy z kasami i drukarkami fiskalnymi.
Jedną ze specyficznych usług, jaką świadczymy klientom są szkolenia informatyczne. Nasza kadra wdrożeniowo-szkoleniowa ma bardzo bogate doświadczenie dydaktyczne w zakresie szkoleń informatycznych. Główną techniką stosowaną przez nas są szkolenia przywarsztatowe z pojedynczymi użytkownikami lub małymi grupami. Na zamówienie klientów instytucjonalnych przygotowujemy specjalne szkolenia dla grup osób z programem przygotowywanym według sugestii zleceniodawcy. Wykonujemy je na miejscu u klienta lub w wynajmowanych nowoczesnych pracowniach komputerowych.
Zakres takich szkoleń może obejmować zagadnienia od podstaw informatyki i obsługi komputera PC do bardzo specjalistycznych szkoleń z wąskich zagadnień merytorycznych. Program uzgadniany jest ze zleceniodawcą.
Podczas każdego szkolenia obok zaplanowanych w programie treści staramy się wykształcić u słuchaczy tzw. intuicję informatyczną i przekazać jak najwięcej kultury informatycznej.
Ważną częścią naszej działalności szkoleniowej są szkolenia z zakresu Ochrony Danych Osobowych prowadzone dla klientów, u których wdrażamy Polityki Bezpieczeństwa oraz dla pozostałych zainteresowanych klientów.