Współpraca z naszymi stałymi klientami opiera się od lat o tzw. umowy serwisowe.  Przyjęta forma obsługi naszych klientów zasadza się na przeświadczeniu nabytym przy kilkunastoletniej obsłudze naszych klientów, że użytkownik potrzebuje firmy, informatyka czy osoby tzw. pierwszego kontaktu, który zapewni całkowitą obsługę informatyczną. Z chwilą, gdy wystąpią awarie sprzętowe nasi informatycy pozwalają szybko zlokalizować i określić rodzaj usterki i pomagają sformułować fachowo i rzeczowo zgłoszenie awarii czy uszkodzenia do gwaranta o ile sprzęt objęty jest gwarancją lub od razu rozpoczynają naprawę po uzgodnieniu jej kosztów o ile sprzęt nie jest gwarancyjny.
Ponadto w umowie o całkowitym objęciu opieki firma „SELCOM” zobowiązuje się do przestrzegania praw autorskich, warunków gwarancji związanych z komponentami systemu informatycznego jednostki, zachowania tajemnicy służbowej i zobowiązuje się do naprawienia szkód powstałych w wyniku naruszenia w/w specyficznych dóbr. Poza tym również praktyka wykazuje, że firmą tzw. pierwszego kontaktu powinna być firma w miarę możliwości lokalna, gdyż większość interwencji jest związana z usterkami programowo-systemowymi a są to interwencje krótkie. Koszt obsługi z daleka ze względu na koszty dojazdów jest nieopłacalny.

Trzy podstawowe zalety naszych umów serwisowych to:

  1. Płaci się tylko za wykonane usługi potwierdzone na stosownych rejestrach. Nie ma konieczności korzystania z usług w tzw. blokach np. cały dzień.
  2. Nowoczesna usługa HOT-LINE, czyli „gorąca linia” jest dostępna po opłaceniu niewielkiego abonamentu. Zawsze kilku informatyków jest do Państwa dyspozycji praktycznie 24h/dobę a często kontakt telefoniczny wystarczy na rozwiązanie problemu i przyjazd okazuje się niepotrzebny.
  3. Od momentu podpisania umowy macie „swojego” informatyka „SELCOM”, który dba o wasze zasoby informatyczne, doradza Wam w sprawach informatyki jednostki, szkoli w razie potrzeby personel i dysponuje potencjałem umożliwiającym utrzymanie systemu informatycznego w ciągłym ruchu, np. wypożyczając urządzenia zastępcze na czas naprawy.

Umowy, które proponujemy klientom są swoistą formą outsourcingu informatycznego, umożliwiając klientom znaczne obniżenie kosztów utrzymania systemów informatycznych. Informatyk w małej lub średniej firmie lub urzędzie, mimo nawet sporej wiedzy, dysponuje ograniczonym potencjałem usuwania problemów sprzętowych i programowych.
Firmy i urzędy zainteresowane pełnym outsourcing’iem informatycznym w zakresie sprzętu, oprogramowania i obsługi mogą liczyć na gotowe profesjonalne i niedrogie rozwiązania. Oczywiście takie podejście wymaga indywidualnego podejścia: rozpoznania, analizy, budowy modelu współpracy, propozycji cenowych i ostatecznej wspólnej redakcji umowy